ב'מרביצי' מגיבים לראשונה לסערת התחפושות: "שקר וכזב"

"אני מכיר את הרב עדס, ואני אומר לך ברורות: אם יהיה מנהל שקשור למוסדות, שיבוא ויגיד דברים לא להתחפש למרן, הראש ישיבה בעצמו יצא נגדו. מה זה, לקחת גדול דור ולזלזל בו?!"
ישראל פריי 3 Comment on ב'מרביצי' מגיבים לראשונה לסערת התחפושות: "שקר וכזב"

אתר 'קול חי' פרסם לראשונה עדויות של הורים לילדי ת"ת בבני ברק בהם אסרו על התלמידים להתחפש למרן הגר"ע יוסף • מיכאל קקון מגיב בשידור: "אלו דברי שטות של מחרחרי ריב ומדון שמונעים מאינטרסים פוליטיים"

צילום: איציק סודרי
"אני מכיר את הרב עדס, ואני אומר לך ברורות: אם יהיה מנהל שקשור למוסדות, שיבוא ויגיד דברים לא להתחפש למרן, הראש ישיבה בעצמו יצא נגדו. מה זה, לקחת גדול דור ולזלזל בו?!"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערת התחפושות שפרצה בעקבות עדויות שהגיעו לאתר 'קול חי' מהורים לילדי תלמודי תורה בבני ברק שדיווחו על הוראה האוסרת להתחפש לדמותו של הגר"ע יוסף – נתקלת בתגובה ראשונה של אנשי ה'מרביצי', המכחישים מכל וכל את הפרסומים.

"לא היו דברים מעולם, זה שקר וכזב", אומר מכאל קקון, חבר מועצה בבני ברק ומנהל ת"ת בעצמו ב'מהדורה המרכזית', "מי שמכיר את ההשקפה של ראש הישיבה הגאון רבי יהודה עדס, יודע כי דבר זה לא ייתכן, לא היה ולא ייתכן שיהיה. אלו דברי שטות של מחרחרי ריב ומדון".

למרות העדויות שהגיעו למגיש אבי מימרן, טוען קקון כי אין הורים שטענו דברים כאלו, וכי מדובר בקנוניה של אינטרסנטים פוליטיים, שהוא נמנע מלומר בשידור את שמותיהם. "דיברתי עם כל הרבנים והמנהלים. גם אם המורים, חשבתי אולי אחד מהם אמר וההנהלה לא יודעת, אין אף לא אחד שנתן הוראה לא להתחפש למרן. תבין, זה חיידר של 588 ילדים, אי אפשר להמציא, לא היו דברים מעולם!", נזעק.

את חוסר התגובה של המנהל הסביר קקון בעניין עקרוני ארוך שנים, לפיו המנהל, הרב תורג'מן, נמנע מכל חשיפה לעיתונות ולתקשורת, כולל אי פרסום מודעות רישום בעיתונים. "אני מכיר את הרב עדס, ואני אומר לך ברורות: אם יהיה מנהל שקשור למוסדות, שיבוא ויגיד דברים לא להתחפש למרן, הראש ישיבה בעצמו יצא נגדו. מה זה, לקחת גדול דור ולזלזל בו?!".

בסיום דבריו ביקש להפנות זרקור לעבר מאות ילדי תלמודי התורה שמפניהם ניכרת הרצינות, אהבת התורה, וכמה הם נפלאים ומיוחדים. "רק בני תורה שמעניין אותם לימוד תורה בקדושה נמצא במוסדות, אין כל עניין בהחרמה שפורסמה. מי שיודע ומכיר, מבין שזה רחוק מאוד מדרכנו". סיים.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מילים כדורבנות – סתם פיות כל המקטרגים